środa, 28 maja 2014

Moje menu - 28-05-2014

Realizując mój cel - zdrowe odżywianie i aktywne życie - zamieszczam małą spowiedź z tego co jadłam, w jakich mniej więcej ilościach i co robiłam. Ze względu na brak szczególnych talentów kulinarnych moje menu może wyglądać bardzo ubogo, ale będę się starać je urozmaicać (o kolejny cel! :-)) i dla siebie i dla tego kto tu zbłądzi w poszukiwaniu inspiracji - choć na chwilę obecna nie wiem czy jest czym inspirować ;-) I estetyka samego jedzenia - jest nad czym pracować ;-)

Śniadanie - 8:30
Owsianka na mleku z jabłkiem, miodem, cynamonem i orzechami - 50g płatków owsianych, łyżeczka miodu, 1 duże jabłko (za duże), mleko na oko i orzeszków tyle co na zdjęciu
II śniadanie - 11:30
Naleśnik owsiano - jaglany z jagodą kamczacką i łyżką jogurtu naturalnego - płatki owsiane 20g i kasza jaglana 20g zmielone na mąkę zmiksowane z 1 jajkiem i mleko na oko, jagody na oko, a jogurtu 1 spora łyżka :-) Oryginalny przepis bardzo pyszny swoja droga - http://zpierwszegotloczenia.pl/przepis/jaglano-owsiane-placuszki-bananowe 
Obiad - 14:30
Moje kotlety - porażka, miały to byc te - http://quchniawege.blogspot.com/2013/12/pulpety-jaglane-z-sosem-pomidorowym.html ale nie wyszły :D No wiec porażki w sosie pomidorowym i kaszą pęczak - kaszy 50g (standardowa porcja), a reszta no to cieżko powiedzieć 
Podwieczorek - 17:20
Serek jaglany z marchewką (oryginalny przepis http://www.olgasmile.com/serek-jaglany-waniliowy.html , u mnie po modyfikacjach :D ) - ok 40g kaszy jaglanej, mleka i jogurtu na oko, zeby konsystencja była mniej więcej kremowa, marchewka niewielka, tylko taka mi została w lodówce 
Kolacja - 21:30
Tu będzie istna rozpusta - PIZZA :D Składniki:
- spód: 3 łyżki (30g) otręb owsianych, 80g twarogu, jajko, sól, drożdży (na oko, z pół łyżeczki) - wszystko to miksuję na papke, następnie rozsmarowuję na papierze do pieczenia i wrzucam do piekarnika na 180 stopni, piekę ok 15 min, wyciagam, wrzucam sos i dodatki i z powrotem na jakies 20 min do piekarnika - zalezy jak bardzo jestem głodna :D
- dodatki: sos (łyżeczka koncentratu z połową łyżeczki oliwy, wodą i przyprawami) do posmarowania spodu, pomidory, rukola, odrobina papryki, ok 60g sera plesniowego (30% tłuszczu :D ) i ogrom pieczarek, bo zdrowe i prawie bez kalorii ;-) Mozna wg uznania robić im wiecej warzyw tym lepiej ;-)
źródło: gurbacka.pl
I tak me cudo wygląda na duzym talerzu z ikei :-) 
W ciągu dnia: 2 x kawa mielona z mlekiem i cukrem (nierafinowany trzcinowy), 1 x kawa zbożowa z mlekiem i cukrem, zielona herbata z cukrem i cytryną, woda.

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA - siłownia: 15 min rozgrzewki na bieżni + 60 min trening siłowy + 12 min na bieżni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz