środa, 11 czerwca 2014

Ciasteczka z granolą i daktylami


Składniki:
- 0,5 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej,
- 1 szklanka granoli,
- 0,25 szklanki płatków owsianych,
- 0,25 szklanki płatków orkiszowych,
- 0,25 szklanki gorącej wody,
- 60 g masła,
- 0,25 szklanki cukru trzcinowego nierafinowanego (dałam ok. 0,4, ale wyszły za słodkie wiec juz zmniejszyłam)
- 1 jajko,
- ok. 10 daktyli pokrojonych na mniejsze kawałki,
- 0,25 łyżeczki sody,
- 0,25 łyżeczki cynamonu.

Przygotowanie:
Wymieszałam mąkę z soda i cynamonem. Osobno utarłam masło na jasną masę, stopniowo dodawałam cukier, jajko i bardzo wolno wymieszaną z soda i cynamonem mąkę. Na koniec dodaję płatki i granolę mieszając drewniana łyżką.
Schłodziłam godzinę w lodówce.
Ułożyłam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia w dosyć sporych odstępach i piekłam ok. 20 minut w temperaturze 180 stopni.
Przepis na podstawie tego przepisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz