środa, 4 czerwca 2014

Zupa ze świeżego ogórka



Składniki (na 3 porcje):
- 1,5 ogórka szklarniowego lub 4-5 gruntowych
- 1 marchew
- seler (korzeń) 1 plaster gruby na ok 0,5 cm
- seler naciowy 3-4 "gałązki"
- pół cebuli
- ząbek czosnku
- inne warzywa jakie znajdziesz w lodówce, u mnie to by było na tyle, ale i tak wyszła bardzo dobra zupa ;-)
- sezam (do smaku)
- przyprawy: pieprz, sól, koperek
- oliwa z oliwek 3 łyżki
- woda 0,75l
- jogurt naturalny.

Przygotowanie:
Na dno garnka wylałam oliwę, wrzuciłam pokrojoną w kostkę cebulę i czosnek, zarumieniłam. Dodałam startą marchew, seler naciowy i korzeń, zalałam wodą i gotowałam ok. 20 minut do miękkiej marchewki. Po tym czasie doprawiłam przyprawami oraz sezamem i i dorzuciłam ogórka startego na tarce, zagotowałam i po chwili "zdjęłam z gazu" (czytaj wyłączyłam kuchenkę :D).
Podawałam z łyżką jogurtu naturalnego.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz