poniedziałek, 2 czerwca 2014

Mini - pizza



Składniki na spód:
- 80 g twarogu,
- 3 łyżki otrębów owsianych,
- 1 jajo,
- pół łyżeczki drożdży,
- sól.

Na wierzch:
- ulubiony ser - w moim przypadku mozzarella,
- ulubione warzywa - w moim przypadku cebula, pomidor, brokuł i pieczarki.

Przygotowanie:
Twaróg, otręby i jajko zmiksowałam na gęsta maź, pod koniec dodając sól i drożdże, następnie rozsmarowałam cienko na papierze do pieczenia i wrzuciłam do piekarnika na 15 min na temp 180 stopni.
W międzyczasie pokroiłam warzywa i starłam ser.
Po 15 minutach wyjęłam spód z piekarnika i w pierwszym kroku posmarowałam sosem pomidorowym - można go zrobić na bazie przecieru, wody, przypraw i oliwy, lub zblendować sparzone i obrane pomidory z czosnkiem, oliwą i przyprawami. W kolejnym kroku ułożyłam warzywa na pizzy wszystkie z wyjątkiem pieczarek (je kładę zawsze ostatnie), posypałam startym serem i na koniec ułożyłam pieczarki. Całość tworzyła całkiem spory kopiec, ale bez obaw w pieczeniu pizza się kurczy ;-)
Piekłam dalej ok 15-20 min.
Składniki wystarczają na jednoosobową porcje jak na zdjęciu :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz