niedziela, 22 czerwca 2014

Kasza jaglana w wersji rozpustnej :-)


Jest to bardzo rozpustne śniadanie, dostarcza wiele energii i zaspokaja pragnienie na słodki na cały dzień. No a przynajmniej na połowę dnia :-) Nawet nei chcę myśleć ile to ma kcal, skupiam się bardziej na tym, że jest zdrowe i pożywne ;-)

Składniki:
- 50 g kaszy jaglanej,
- 1 mały banan,
- 2 kostki gorzkiej czekolady (takie spore, po ok. 10 g każda),
- 4 orzechy włoskie,
- łyżeczka miodu,
- mleko.

Przygotowanie:
Kaszę ugotowałam zgodnie z przepisem - opłukałam na sitku zimna woda, przelałam wrzątkiem, a następie gotowałam niespełna 20 minut na małym ogniu, pod przykryciem, w trzykrotnej objętości wody. Po ugotowaniu zalałam mlekiem, wkroiłam banana, dodałam łyżeczkę miodu i podgrzewałam aż do rozpuszczenia. Całość przelałam do miski, dałam pokrojoną czekoladę i orzechy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz