czwartek, 12 czerwca 2014

Moje menu - 12-06-2014 (czwartek)

Śniadanie - 7:30
Wyjątkowo smaczne połączenie kaszy jaglanej z amarantusem z dodatkiem jabłka i orzechów włoskich - ​przepis​
II śniadanie - 11:00
3 kawałki chrupkiego pieczywa z dżemem truskawkowo - rabarbarowym własnej roboty - przepis na chrupki chlebek
Obiad - 14:00
Placuszki z cukinii z kaszą jęczmienną i roszponką - przepis na placki
Podwieczorek - 16:15
Mój hit - czekoladowe ciasto z czerwonej fasli - bez mąki!!! :-) przepis. Te samo, które juz wczoraj podjadałam, dziś miałam zjeść tylko połowę, ale naturalnie właśnie je skończyłam, bo zgłodniałam :) :)
Kolacja - 21:00
Gryczany naleśnik z serkiem, pomidorem i szpinakiem - przepis


Po podwieczorku jeszcze wpadł 1 Big Milk, 1 ciastko oreo i 1 jabłko - tylko informuję, absolutnie proszę się tym nie sugerować bo tego nie powinno być :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz