środa, 11 czerwca 2014

Owsiano - jaglane placuszki bananowe


Składniki:
- 25 g kaszy jaglanej,
- 25 g płatków owsianych,
- 1 banan,
- 1 jajko,
- 3-4 łyżki mleka,
- olej do smażenia.

Przygotowanie:
Kaszę jaglaną i płatki owsiane zmieliłam w młynku do kawy na mąkę, wymieszałam z jajkiem, rozgniecionym bananem i kilkoma łyżkami mleka - mleko jest do nadania właściwej konsystencji, powinna być dosyć gęsta, ale bardziej lejąca jak papkowata. Odłożyłam do lodówki na ok. 30 minut do zgęstnienia. Po tym czasie wysmarowałam patelnię olejem rzepakowym (tłuszcz tylko do 1 smażenia) i smażyłam placki nakładając masę łyżką na patelnię.
Placuszki są tak pyszne, ze można je jeść nawet bez dodatków. U mnie były z masłem orzechowym, z syropem z agawy oraz z tym i tym - łasuch ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz