sobota, 28 czerwca 2014

Pieczone jabłka nadziewane twarożkiem z żurawiną


Składniki:
- 5 jabłek,
- 500 g twarogu,
- suszona żurawina (wedle uznania),
- stewia do posłodzenia twarogu (opcjonalnie)
- orzechy włoskie,
- cynamon,
- goździki.

Przygotowanie:
Jabłka umyłam, odkroiłam "czapeczki", wydrążyłam ze środka gniazda z nasionami, posypałam wydrążone środki cynamonem. W misce wymieszałam twaróg z żurawiną i stewią - stewia nie jest konieczna jeśli mamy słodkie jabłka. W wydrążone środki włożyłam nadzienie z twarogu i żurawiny i przykryłam odciętymi "czapeczkami". Na blasze ułożyłam jabłka oraz orzechy i odrobinę goździków (dają aromat), które później użyłam do dekoracji oraz jedzenia :-)
Całość piekłam w piekarniku w ok. 180 stopniach przez 30 minut.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz