poniedziałek, 9 czerwca 2014

Pizza - wersja 2



Składniki na spód:
- 200 g twarogu półtłustego,
- 2 jaja,
- 6 łyżek otrąb owsianych,
- 1/4 opakowania świeżych drożdży,
- odrobina mleka do rozrobienia drozdży,
- sól.

Sos:
- łyżka koncentratu pomidorowego,
- łyżka oliwy z oliwek,
- łyżka wody,
- łyżka sezamu,
- przyprawy (sól, pieprz, kmin rzymski, czosnek, wedle uznania ;-)).

Na wierzch:
- garść roszponki,
- pomidor,
- pół cebuli,
- kilka różyczek brokułu,
- 100 g mozzarelli,
- 4-5 pieczarek.

Przygotowanie:
W blenderze zmiksowałam wszystkie składniki i wylałam na formę do tarty (średnica 28 cm) wyłożonej papierem do pieczenia. Piekłam w 180 stopniach przez ok 25 stopni.
Po wstępnym przypieczeniu wyjęłam pizzę, posmarowałam sosem (wymieszane wszystkie składniki), położyłam roszponkę, pomidora, cebulę, brokuł, startą mozzarellę i pieczarki, a następnie na powrót włożyłam do piekarnika na jeszcze 20 minut na tę sama temperaturę.
Dla mnie wyszły z tego 2 pyszne porcje.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz